Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TDE7114 / Halk Biliminin Kuramları II
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Yapısal halkbilimi kuramlarının (kahramanın biyografisini yapısal çözümleme modelleri) öğrenilmesi
2
Lord Raglanın kahraman kalıplarının öğrenilmesi
3
Eric Hobsbawmın kahraman kalıbının öğrenilmesi
4
Vladimir Proppun yapısal anlatı çözümleme yönteminin öğrenilmesi
5
Propp yöntemine göre bir masal çözümleme örneğinin öğrenilmesi
6
Claude Levi Stratuss?un yapısal çözümleme yönteminin öğrenilmesi
7
İşlevsel halkbilimi kuramının öğrenilmesi
8
Halkbilimi işlevsel çözümleme modellerinin öğrenilmesi
9
Sözlü kompozisyon teorisinin öğrenilmesi
10
Sözlü kompozisyon teorisinin ortaya çıkışı, Albert B. Lord ve çalışmalarının öğrenilmesi
11
Sözlü kompozisyon teorisine yöneltilen eleştiriler ve teorinin bugünkü durumunun öğrenilmesi
12
Performans teorisinin öğrenilmesi
13
Üçlü bir araştırma modeli: metin (text), sözeldoku (texture) ve bağlamın (context) öğrenilmesi
14
Üçlü bir araştırma modeli: metin (text), sözeldoku (texture) ve bağlamın (context) öğrenilmesi
Loading…