TDS1007 / HALKLA İLİŞKİLER

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Halkla İlişkiler kavramının tanımı [1] s.342 [2] s. 15-16
2Halkla İlişkiler Kavramı ile Yakın Anlamlı Kavramlar[1] s. 345 [2] s. 17-18
3Halkla İlişkilerin İşletmeler İçin Önemi ve Özellikleri[1] s. 342 [2] s. 18-30
4Halkla İlişkilerde İzlenen Amaçlar, Temel İlkeler ve Etik[1] s. 343 [3] s. 28-31
5Halkla İlişkiler Biriminin Örgütlenmesi[1] s.348-351 [2] s. 31-32
6İşletmelerde Halkla İlişkiler Programının Geliştirilmesi (Halkla İlişkiler Süreci)[1] s. 347-348
7Halkla İlişkilerde Hedef Kitle[1] s. 346-347
8İşletmelerde Halkla İlişkiler Faaliyetleri[2] s. 45-71
9Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan İletişim Araçları[1] s. 343-345 [4] s. 354-365
10Kriz Yönetiminde Halkla İlişkiler[4] s. 527-530
11Halkla İlişkiler ve Sponsorluk[2] s. 63-65
12Halkla İlişkilerde İmaj Oluşturma[5] s. 109-110
13Farklı Sektörlerde Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek OlaylarUygulama
14Farklı Sektörlerde Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek OlaylarUygulama