1 | 1.Nota, Nota Değerleri ve Usuller hakkında genel bilgiler. Koma hakkında genel bilgiler ve Türk Müziğini meydana getiren dörtlülerin anlatımı. | [1]s.29-40; [2]s.1-4; [3]s.4-10,16-17; [4]s.4-8 |
2 | 2.Türk Müziğini meydana getiren beşlilerin anlatımı. Dörtlü ve beşlilere yönelik solfej çalışmaları. | [1]s.41-43; [2]5-16; [3]s.90-91. |
3 | 3.Temel solfej alıştırmaları Dörtlülerle ilgili göçürme çalışmaları. | [2]17-22; [3]s.45-71. |
4 | 4.Temel solfej alıştırmaları. | [2]17-22; [3]s.45-71,103. |
5 | 5.Nim Sofyan usulünün anlatımı. Türk Musikisi’nde dizi ve makam tanımı, basit makamın yapısal özellikleri Türk Musikisi’ndeki dizi seslerinin isimleri ve görevleri. | [1]s.61-62, 94; [2]23-30; [3]s.107-117; [4]s.11. |
6 | 6.Çargah makamının anlatımı Solfej çalışmaları Semai usulünün anlatımı | [1]s.95-97, 111-114; [2]31-33; [3]s.484-485, 601-602; [4]s.15. |
7 | 7.Kürdi makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1]s.98-100; [2]33-35; [4]s.980-983 |
8 | 8.Buselik makamının anlatımı Sofyan usulünün anlatımı | [2]35-37; [4]s.18. |
9 | 9.Buselik makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1]s.115-117; [2]35-37; [3]s.424-426. |
10 | 10.Rast makamının anlatımı, Solfej çalışmaları Türk Aksağı usulünün anlatımı | [1]s.120-123; [2]37-40; [3]s.568; [4]s.20. |
11 | 11.Rast makamında solfej çalışmaları Yürük Semai usulünün anlatımı | [2]40-45; [4]s.25. |
12 | 12.Uşşak makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1]s.126-128; [2]46-48; [3]s.580-581. |
13 | 13.Uşşak makamında solfej çalışmaları | [1]s.156-159; [1]s. 162-163; [2]48-50; [3]s.746-749. |
14 | 14. Genel Değerlendirme | |