TMB1004 / TÜRK MÜZİĞİ SOLFEJ VE NAZARİYATI II

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11.Bayati makamının anlatımı[1]s.126-128; [2]51-53; [3]s.580-581.
22.Bayati makamında solfej çalışmaları[1]s.126-128; [2]53-55; [3]s.580-581.
33.Hüseyni makamının anlatımı[1]s.156-159; [2]55-57; [3]s.746-749.
44.Hüseyni makamında solfej çalışmaları[1]s.156-159; [2]57-60; [3]s.746-749.
55.Muhayyer makamının anlatımı[1]s.162-163; [2]61-63.
66.Muhayyer makamında solfej çalışmaları[1]s.162-163; [2]63-65.
77.Neva makamının anlatımı[1]s.168; [2]65-67; [3]s.848.
88.Neva makamında solfej çalışmaları Tahir makamının anlatımı[1]s.168; [2]67-71; [3]s.848. [1]s.172, 588; [2]; [3]s.874.
99.Tahir makamında solfej çalışmaları Düyek usulünün anlatımı[1]s.172, 588; [2]72-73; [3]s.874.
1010.Tabii hicaz makamının anlatımı Aksak, Evfer ve Raks Aksağı usullerinin anlatımı[1]s.140, 615; [2]73-74; [3]s.1050.
1111.Tabii hicaz makamında solfej çalışmaları Oynak ve Aydın usullerinin anlatımı Hicaz Hümayun makamının anlatımı[1]s.140, 615; [2]75-77; [3]s.1050. [1]s.134; [2]; [3]s.1072.
1212.Hicaz Hümayun makamında solfej çalışmaları Hicaz- uzzâl makamının anlatımı Aksak Semai usulünün anlatımı[1]s.134; [2]78-80; [3]s.1072. [1]s.146; [2]; [3]s.1064.
1313.Hicaz-uzzâl makamında solfej çalışmaları Zirgüleli hicaz makamının anlatımı ve solfej çalışmaları[1]s.146; [2]80-83; [3]s.1064. [1]s.146; [2]; [3]s.1111.
1414.Genel değerlendirme