1 | Ud: ııı.kolon kararlı rast dizisi ve göçürmeleri. Klasik Kemençe: Hicaz Hümayun Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması. Ney: Acem Saz Semaisi’nin çalışılması (Nuri Halil Poyraz 1.hane, teslim ve 2. hane). Kanun: Hicaz Hümayun Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması. Bağlama: Zeybek Tavrı öğretilmesi. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar. | (9)s. 160; [1]no: 1005, [2] Arşiv No: E0015, [1]no: 1005, [4] s. 234; (5) s. 150, [6]s.1-3; [7]s.2-7; [8]s.1-5; [1]s.1-7 |
2 | Ud: mızrap sırası zayıf zamanda esler. Klasik Kemençe: Hicaz Hümayun Peşrev’in ikinci hanesinin çalışılması. Ney: Acem Saz Semaisi’nin çalışılması (Nuri Halil Poyraz 3. ve 4. hane). Kanun: Hicaz Hümayun Peşrev’in ikinci hanesinin çalışılması. Bağlama: Zeybek tezenesinin oluşumu. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Acem makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi . | (9)s.164; [1]no: 1005, [2] Arşiv No: E0015, [1]no: 1005, [4]s.237 ; [5] s.152, [6]s.3-7; [7]s.7-9; [8]s.5-10; [1]s.7-15 |
3 | Ud: staccato kesik çalış. Klasik Kemençe: Hicaz Hümayun Peşrev’in üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması. Ney: Acemkürdi Saz Semaisi’nin çalışılması (İsmail Hakkı Bey 1.hane, teslim ve 2. hane). Kanun: Hicaz Hümayun Peşrev’in üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması. Bağlama: Eskişehir Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar Acem makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.281; [1]no: 1005, [2] Arşiv No: E0133, [1]no: 1005, [1] no:11, [6]s.7-14; [7]s.9-10; [8]s.10-17; [1]s.15-20 |
4 | Ud: sessiz çarpma. Klasik Kemençe: Hicaz Hümayun Saz Semaisi’nin birinci hane, teslim ve ikinci hanesinin çalışılması (Lavtacı Andon) Ney: Acemkürdi Saz Semaisi’nin çalışılması (İsmail Hakkı Bey 3. ve 4. hane). Kanun: Hicaz Hümayun Saz Semaisi’nin birinci hane, teslim ve ikinci hanesinin çalışılması. Bağlama: Kadıoğlu Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmaları ve tanbur sazı üzerinde uygulamalar | (9)s.285; [1]no: 1006, [2] Arşiv No: E0133, 1]no: 1014, [4]s.241, [6]s.14-22; [7]s.10-14; [8]s.17-19; [1]s.20-24 |
5 | Ud: rast etüd sessiz çarpma. Klasik Kemençe: Hicaz Hümayun Saz Semaisi’nin üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması. Ney: Acemaşiran Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Emin Ağa 1.hane, teslim ve 2. hane). Kanun: Hicaz Hümayun Saz Semaisi’nin üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması (Lavtacı Andon). Bağlama: , Mendilim Dilim Dilim. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Acemkürdî makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.286; [1]no: 1006, [2] Arşiv No: E0090, 1]no: 1014, [ 4]s.242, [6]s.22-27; [7]s.14-18; [8]s.19-27; [1]s.24 |
6 | Ud: uşşak makamı. Klasik Kemençe: Nikriz Longa’nın çalışılması. Ney: Acemaşiran Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Emin Ağa 3. ve 4. Hane). Kanun: Nikriz Longa’nın çalışılması. Bağlama: , Göynük Zeybeği. TSM Ses- Tanbur:Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Acemkürdî makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.166; [1]no: 2271, [2] Arşiv No: E0090, 1]no: 2271, [ 4] s. 243, [6]s.27-38; [7]s.18-23; [8]s.27-36; [1]s.24-28 |
7 | Ud: tekrar çalışmaları. Klasik Kemençe: Nikriz Longa’nın çalışılması. Ney: Acemaşiran Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Emin Ağa 4. Hane). Kanun: Nikriz Longa’nın çalışılması. Bağlama: , Adalı Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar | [1]no: 2271, [2] Arşiv No: E0090, 1]no: 2271, [1 ] no:4, [6]s.38-42; [7]s.23-42; [8]s.36-38; [1]s.28-37 |
8 | Ud: bayati makamı Kuvvetli zamanda "es"ler. Açık tel kararlı Uşşak - Bayati dizileri. Klasik Kemençe: Şehnaz Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması. Ney: Acemaşiran Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Emin Ağa 1.hane, 2. Hane, 3. Hane, 4. Hane ve Teslim). Kanun: Şehnaz Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması. Bağlama: , Kesinti Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Acemaşiran makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.167; [1]no: 3115, [2] Arşiv No: E0090, [3]no:134, [1 ]s. 24, [6]s.42-50; [7]s.42-48; [8]s.38-47; [1]s.37-52 |
9 | Ud: dizi çalışmaları uşşak bayati ıı. kolon kararlı uşşak bayati dizileri. Klasik Kemençe: Şehnaz Peşrev’in üçüncü hanesinin çalışılması. Ney: Ferahfeza Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. Hane, teslim ve 2. Hane). Kanun: Şehnaz longanın çalışılması( Santuri Ethem Efendi ). Bağlama: , Yağcılar Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmalar, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Acemaşiran makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.168; [1]no: 3115, [2] Arşiv No: E0690, [ 4]s.248, [6]s.42-50; [7]s.42-48; [8]s.38-47; [1]s.37-52 |
10 | Ud: Üçlü gruplarda mızrap sırası. Tiole(Üçleme). Klasik Kemençe: Şehnaz Ağır Semai’nin çalılşılması. Ney: Ferahfeza Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3. ve 4. Hane). Kanun: Şehnaz Ağır Semai’nin çalışılması. Bağlama: , Çay Benim Çeşme Benimi. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar | (9)s.171; [1]no: 1948, [2] Arşiv No: E0690, [1]no: 1948, [ 4] s. 249, [6]s.42-50; [7]s.42-48; [8]s.38-47; [1]s.37-52 |
11 | Ud: Hüseyni makamına giriş ve örnek eser uygulamaları. Klasik Kemençe: Şehnaz Ağır Semai’nin çalılşılması. Ney: Ferahfeza Saz Semaisi’nin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1.hane, 2. Hane, 3. Hane, 4. Hane ve Teslim). Kanun: Şehnaz Ağır Semai’nin çalışılması. Bağlama: , Kadıoğlu Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Ferahfezâ makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.173; [1]no: 1948, [2] Arşiv No: E0690, [1]no: 1948, [ 4] s. 41 , [6]s.50-51; [7]s.48-57; [8]s.47; [1]s.52-55 |
12 | Ud: Onaltılıklarla üçleme - Hüseyni etüd. Klasik Kemençe: Nihavend mini mini Peşrev’in birinci ve ikinci hanelerinin çalışılması. Ney: Sultaniyegah Peşrevi’nin çalışılması (Refik Fersan 1. Hane, teslim ve 2. Hane). Kanun: Nihavend longanın çalışılması (Kevser Hanım). Bağlama: , Pamukçu Bengi Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmalar, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Ferahfezâ makamında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.173; [1]no: 3334, [2] Arşiv No: E2906, [3]s.138, [4] s. 251, [6]s.52; [7]s.57-65; [8]s.47-58; [1]s.55-61 |
13 | Ud: Hicaz makamına giriş. (Humayun, Hicaz, Uzzal, Zirgüle). Klasik Kemençe: Nihavend mini mini Peşrev’in üçüncü ve dördüncü hanelerinin çalışılması. Ney: Sultaniyegah Peşrevi’nin çalışılması (Refik Fersan 3. Ve 4. Hane). Kanun: Nihavend mini mini Peşrev’in birinci, ikinci üçüncü ve dördüncü hanelerinin çalışılması. Bağlama: Kozak Zeybeği. TSM Ses- Tanbur: Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmalar, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Sultân-ı Yegâh makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi | (9)s.177; [1]no: 3334, [2] Arşiv No: E2906, [1]no: 3334, [ 4] s.240, [6]s.60-61; [7]s.80-86; [8]s.62-78; [1]s.72-81 |
14 | 14.Genel Değerlendirme | |