TMB2005 / GENEL MÜZİK NAZARİYATI III

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Kuram: Ses sürelerin metronom eşliğinde okunması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma. Doğa motifli şarkıların okutulması ile sürdürülebilirlik temasının vurgulanması[1]s.36-40; [3]s.14-15
2Kuram: Makam kavramı ve makamın oluşması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hüseyni 5’lisi.[2]s.3-5; [3]s.16-17; [2]s.39-44
3Kuram: Basit makam dizileri. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Kürdi 5’lisi[2]s.6-25; [3]s.18-19; [2]s.45-52
4Kuram: Basit makam dizilerinin tampere sisteme uyarlanması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hicaz 5’lisi[2]s.6-25; [3]s.25-26; [2]s53-59
5Kuram: Artikülasyon (Boğumlama) Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Nikriz 5’lisi[4]s.236-238; [3]s.27-28; [2]s61-68
6Kuram: Nota yazısında kullanılan simgeler. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Rast 5’lisi[4]s.233-233; [3]s.29-30; [2]s69-76
7Kuram: II7 Akoru. Uygulama: II7 duyma-belirleme-yazma, Müziksel okuma: Nihavent 5’lisi[4]s.184-188; [2]s.77-84
8II7 duyma-belirleme-yazma, Müziksel okuma: Segâh 5’lisi[4]s.184-188; [2]s.85-90
9Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hüzzam 5’lisi[3]s.33-37; [2]s.91-98
10Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Sabâ 4’lüsü[3]s.38-43; [2]s.99-106
11Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler.[3]s.44-48; [2]s.37-106
12Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler.[3]s.49-51; [2]s.37-106
13Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler.[3]s.52-55; [2]s.37-106
14Genel Tekrar.