1 | Kuram: Ses sürelerin metronom eşliğinde okunması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma. Doğa motifli şarkıların okutulması ile sürdürülebilirlik temasının vurgulanması | [1]s.36-40; [3]s.14-15 |
2 | Kuram: Makam kavramı ve makamın oluşması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hüseyni 5’lisi. | [2]s.3-5; [3]s.16-17; [2]s.39-44 |
3 | Kuram: Basit makam dizileri. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Kürdi 5’lisi | [2]s.6-25; [3]s.18-19; [2]s.45-52 |
4 | Kuram: Basit makam dizilerinin tampere sisteme uyarlanması. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hicaz 5’lisi | [2]s.6-25; [3]s.25-26; [2]s53-59 |
5 | Kuram: Artikülasyon (Boğumlama) Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Nikriz 5’lisi | [4]s.236-238; [3]s.27-28; [2]s61-68 |
6 | Kuram: Nota yazısında kullanılan simgeler. Uygulama: Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Rast 5’lisi | [4]s.233-233; [3]s.29-30; [2]s69-76 |
7 | Kuram: II7 Akoru. Uygulama: II7 duyma-belirleme-yazma, Müziksel okuma: Nihavent 5’lisi | [4]s.184-188; [2]s.77-84 |
8 | II7 duyma-belirleme-yazma, Müziksel okuma: Segâh 5’lisi | [4]s.184-188; [2]s.85-90 |
9 | Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Hüzzam 5’lisi | [3]s.33-37; [2]s.91-98 |
10 | Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma: Sabâ 4’lüsü | [3]s.38-43; [2]s.99-106 |
11 | Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler. | [3]s.44-48; [2]s.37-106 |
12 | Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler. | [3]s.49-51; [2]s.37-106 |
13 | Tonal Müziksel okuma, Makamsal Müziksel okuma, belirleme, yazma: Türk Müziğinde Özel Dörtlüler ve Özel Beşliler. | [3]s.52-55; [2]s.37-106 |
14 | Genel Tekrar. | |