1 | Sürdürülebilirlik özelinde, ses ve ses organlarının yapısı, mekanizması ve fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olma | (2):5 |
2 | Bedensel ve zihinsel biçimde ses oluşturmaya hazır duruma gelme | (2):6 |
3 | Doğru (diyafram) solunum hakkında bilgi sahibi olur ve aktif biçimde kullanma | 2:(7) |
4 | Sesi doğru yerde ve doğru bir entonasyonla üretme | 2:(8) |
5 | Tek ses içeren ses alıştırmaları yapma | 3:(6) |
6 | İkili ve üçlü aralıklar içeren ses alıştırmaları yapma | 3:(8) |
7 | İkili,üçlü ve dörtlü aralıkları içeren ses alıştırmaları yapma | (3):10 |
8 | Bir beşli içerisinde sıralı ve atlamalı seslerle alıştırmalar yapma | (4):9 |
9 | Bir beşli içerisinde legato ve staccato söyleme çalışmaları yapma | (4):11 |
10 | Solunum, rezonans ve artikülasyonun eşgüdümle kullanıldığı ses alıştırmaları yapma | (4):15 |
11 | Müzikal duyarlılığı geliştirmeye yönelik ses eğitimi etütlerini kullanmaya başlama | (4):16 |
12 | Düzeyine uygun orta seviye türkü ve şarkı seslendirme (Piyano ve diğer enstrümanlarla) | (4):22 |
13 | Düzeyine uygun orta seviye türkü ve şarkı seslendirme (Piyano ve diğer enstrümanlarla) | (4):24 |
14 | Genel Değerlendirme | |