| 1 | Sürdürülebilirlik özelinde, ses ve ses organlarının yapısı, mekanizması ve fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olma | (2):5 |
| 2 | Bedensel ve zihinsel biçimde ses oluşturmaya hazır duruma gelme | (2):6 |
| 3 | Doğru (diyafram) solunum hakkında bilgi sahibi olur ve aktif biçimde kullanma | 2:(7) |
| 4 | Sesi doğru yerde ve doğru bir entonasyonla üretme | 2:(8) |
| 5 | Tek ses içeren ses alıştırmaları yapma | 3:(6) |
| 6 | İkili ve üçlü aralıklar içeren ses alıştırmaları yapma | 3:(8) |
| 7 | İkili,üçlü ve dörtlü aralıkları içeren ses alıştırmaları yapma | (3):10 |
| 8 | Bir beşli içerisinde sıralı ve atlamalı seslerle alıştırmalar yapma | (4):9 |
| 9 | Bir beşli içerisinde legato ve staccato söyleme çalışmaları yapma | (4):11 |
| 10 | Solunum, rezonans ve artikülasyonun eşgüdümle kullanıldığı ses alıştırmaları yapma | (4):15 |
| 11 | Müzikal duyarlılığı geliştirmeye yönelik ses eğitimi etütlerini kullanmaya başlama | (4):16 |
| 12 | Düzeyine uygun orta seviye türkü ve şarkı seslendirme (Piyano ve diğer enstrümanlarla) | (4):22 |
| 13 | Düzeyine uygun orta seviye türkü ve şarkı seslendirme (Piyano ve diğer enstrümanlarla) | (4):24 |
| 14 | Genel Değerlendirme | |