1 | keman: Neveser Peşrevin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 1.hane, teslim ve 2. hane); kanun: Neveser Peşrevin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 1.hane, teslim ve 2. hane); ud: Sultâniyegâh Makâmı. Klasik kemençe; Neveser Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması, ney; Segah Peşrevi’nin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 1.hane, teslim ve 2. hane); THM ses-bağlama, Teke Zortlatması Tavrı öğretilmesi, TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar; viyola, geçmiş dönem tekrarı ve değerlendirilmesi | (8)s. 180; (1)no: E2006, No: E2797, (2)s. 263, (3) s. 200, (6)s. 234; (7) s. 150 |
2 | keman: Neveser Peşrevin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 1.hane, teslim ve 2. hane); kanun: Neveser Peşrevin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 3. ve 4. hane)ud: Ferahfezâ Makâmı. klasik kemençe; Neveser Peşrev’in ikinci hanesinin çalışılması, ney; Segah Peşrevi’nin çalışılması (Neyzen Yusuf Paşa 3. ve 4. hane); THM ses-bağlama, Teke Zortlatması tezenesinin oluşumu; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Karcığar makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar 1, Kürdilihicazkâr ve Muhayyerkürdi makamları ve çalınacak eserler hakkında kısa bilgi, Kürdilihicazkâr Aranağmeler 1 | (8)s. 181; (1)no: E2006, No: E2797, (2)s.264 , (3)s.201, (6)s.237 ; [7] s.152 |
3 | keman: Nikriz Longanın çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. ve 2. hane), kanun: Nikriz Longanın çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. ve 2. hane), ud: Üçlü gruplar ve mızrap sırası. Usûlün yapısında üçlü gruplar. Semai usûlü. (3/8 lik mertebesi). Neveser Peşrev’in üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması; ney: Segah Saz Semaisi’nin çalışılması (Nayi Osman Dede 3. ve 4. hane); THM ses-bağlama, Belin Başındayım; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar Karcığar makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar - 2, Kürdilihicazkâr Aranağmeler - 2, Kürdilihicazkâr Peşrev 1 | (8)s. 182; (1)no: E2006, no: 2271, No: E2832, (2)s. 265, [5] no:11 |
4 | keman: Nikriz Longanın çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3. hane), kanun: Nikriz Longanın çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3. hane), ud: Semâi, Yürük Semâi Usulleri. klasik kemençe; Neveser Saz Semaisi’nin birinci hane, teslim ve ikinci hanesinin çalışılması; ney: Segah Saz Semaisi’nin çalışılması (Nayi Osman Dede 3. ve 4. hane); THM ses-bağlama, Dımıdan ; TSM ses-tanbur, Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmaları ve tanbur sazı üzerinde uygulamalar; viyola, Teknik çalışmalar -3, Kürdilihicazkâr Aranağmeler -3 , Kürdili Hicazkar Saz Semaisi | (8)s. 184; (1)no:E2026, No: E2832, no: 2271, (2)s.266, [6]s.241 |
5 | keman: Şehnaz Longa çalışılması (Santuri Edhem Efendi 1.hane, teslim 2.hane) kanun: Şehnaz Longa çalışılması (Santuri Edhem Efendi 1.hane, teslim, 2. hane), ud: Neva Makâmı. Mızrap kaydırma tekniğine giriş. klasik kemençe; Neveser Saz Semaisi’nin üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması; ney: Müstear Saz Semaisi’nin çalışılması (İrtical Dede 1.hane, teslim 2. Hane 3. Hane ve 4. hane);THM ses-bağlama, Dere Geliyor; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Basit Sûzinâk makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar - 4, Kürdilihicazkâr Aranağmeler -4 Kürdili Hicazkar Saz Semaisi | (8)s. 184; (1) no:E2026, No: E1914, no: 3105; (2)s. 270, [6]s.242 |
6 | keman: Şehnaz Longa çalışılması (Santuri Edhem Efendi 3.hane ve 4.hane), kanun: Şehnaz Longa çalışılması (Santuri Edhem Efendi 3.hane ve 4.), ud: Üçlü gruplar ve mızrap sırası. Usûlün yapısında üçlü gruplar. Bileşik zaman. Isfahan makâmı. klasik kemençe; Şedaraban Peşrev’in birinci hane ve tesliminin çalışılması; ney: Hüzzam Peşrevi’nin çalışılması (Tanburi Osman Bey 1. Hane Teslim ve 2. Hane); THM ses-bağlama Teke Zortlatması; TSM ses-tanbur, Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Basit Sûzinâk makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Türkü ve şarkı çalışmaları | (8)s. 187; (1)no: E3075, no: 3105, No: E1387, (4)no:137, [6] s. 243 |
7 | keman: Ferahfeza Peşrevin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. Hane, teslim ve 2. Hane), kanun: Ferahfeza Peşrevin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. Hane, teslim ve 2. Hane), ud: tekrar çalışmaları. klasik kemençe; Şedaraban Peşrev’in ikinci hanesinin çalışılması; ney: Hüzzam Peşrevi’nin çalışılması (Tanburi Osman Bey 3. Hane ve 4. Hane); THM ses-bağlama, Pazarda Bal Var gelinim; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar; viyola, Türkü ve şarkı çalışmaları | (1)no: E3075, No: E1387, no:0671, (2)s. 272, [5] no:4 |
8 | keman: Ferahfeza Peşrevin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3.ve 4. Hane), kanun: Ferahfeza Peşrevin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3.ve 4. Hane)ud: Muhayyer Makâmı. İcra - Nota farklılığı. klasik kemençe; Şedaraban Peşrev’in üçüncü hanesinin çalışılması; ney: Hüzzam Saz Semaisi’nin çalışılması (Cemil Özbal 1. Hane Teslim ve 2. Hane) ; THM ses-bağlama, Teke Zortlatması, Pazarda Bal Var gelinim; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Segâh makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar | (8)s. 188; (1)no:E3075, no: 0671, No: E1398, (4)no:137, (2)s. 272, [5] no: 24 |
9 | keman: Sultanıyegâh Peşrevin çalışılması (Kanuni Hacı Arif Bey 1. Hane, teslim ve 2. Hane), kanun: Sultanıyegâh Peşrevin çalışılması (Kanuni Hacı Arif Bey 1. Hane, teslim ve 2. Hane), ud: Farklı zaman gruplarında hız - mızrap problemi için çalışmalar. klasik kemençe; Şedaraban Saz Semaisi’nin birinci hane, teslim ve ikinci hanesinin çalışılması; ney: Hüzzam Saz Semaisi’nin çalışılması (Cemil Özbal 3. Hane ve 4. Hane); THM ses-bağlama, Derenin Başındayım; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Segâh makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar | (8)s. 191; (1)no:E3090, No: E1398, no: 2903, (4)no: 2772, [6]s. 248 |
10 | keman: Sultanıyegâh Peşrevin çalışılması (Kanuni Hacı Arif Bey 3. Hane ve 4. Hane), kanun: Sultanıyegâh Peşrevin çalışılması (Kanuni Hacı Arif Bey 3. Hane ve 4. Hane), ud: Türk Aksağı Usûlü. klasik kemençe; Şedaraban Saz Semaisi’nin üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması; ney: Karcığar Saz Semaisi’nin çalışılması (Kemani Tatyos Efendi 1. Hane Teslim ve 2. Hane); THM ses-bağlama, Dirmilcikten gider yaylanın yolu; TSM ses-tabur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar; viyola, Teknik çalışmalar | (8)s. 191; (1)no:E3090,no: 2903, No: E1571, (2)s. 274, [6]s.249 |
11 | keman: Karcığar Saz Semaisinin çalışılması (Kemani Tatyos Efendi 1. hane, teslim, 2. hane 3. Hane ve 4. Hane), kanun: Karcığar Saz Semaisinin çalışılması (Kemani Tatyos Efendi 1. hane, teslim, 2. hane 3. Hane ve 4. Hane), ud: Türk Aksağı Usûlü. Hız - Mızrap problemi için çalışmalar. klasik kemençe; Acemaşiran Peşrev’in birinci ve ikinci hanesinin çalışılması; ney: Karcığar Saz Semaisi’nin çalışılması (Kemani Tatyos Efendi 3. Hane ve 4. Hane); THM ses-bağlama, Yayla yollarında yürüyüp gelir ; TSM ses-tanbur, Temel nefes, gevşeme çalışmaları, ses egzersizleri, solfej alıştırmaları, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Müstear makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Teknik çalışmalar | (8)s. 191; (1)no:E0027, no: 1571, No: E1571, (2)s. 275, (3)s.493, [6] s. 41 |
12 | keman: Şeddiaraban Saz Semainin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. hane, 2. hane ve teslim), kanun: Şeddiaraban Saz Semainin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 1. hane, 2. hane ve teslim), ud: Devr-i Hindi Usûlü. klasik kemençe; Acemaşiran Peşrev’in üçüncü ve dördüncü hanesinin çalışılması; ney: Suznak Peşrevi’nin çalışılması (Neyzen Emin Dede 1. Hane, teslim ve 2. Hane); THM ses-bağlama, Goca çamın gürlemiş dalilen; TSM ses-tanbur, Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmalar, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Müstear makamında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Türkü ve Şarkı çalışmaları | (8)s. 192; (1)no:E0027, No: E3022, no: 3096, (2)s.277, [6] s. 251 |
13 | keman: Şeddiaraban Saz Semainin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3. hane ve 4. hane, kanun: Şeddiaraban Saz Semainin çalışılması (Tanburi Cemil Bey 3. hane ve 4. hane, ud: Şehnâz Makâmı. Çarpmaların pozisyon değişimiyle uygulanması. klasik kemençe; Acemaşiran Şarkı’nın çalışılması; ney: Suznak Peşrevi’nin çalışılması (Neyzen Emin Dede 3. Ve 4. Hane); THM ses-bağlama, Ak fasule oldumu; TSM ses-tanbur, Temel nefes, ses egzersizleri ve solfej alıştırmalar, tanbur sazı üzerinde uygulamalar ve Hüzzam makâmında geçilecek 1 sözlü eserin solfeji, söz giydirilmesi; viyola, Türkü ve Şarkı çalışmaları | (8)s. 194; (1)no:3480, No: E3022, no: 3096, (2)s. 267, [6] s.240 |
14 | Genel Değerlendirme | |
| Loading… |
|