1 | Sahne'nin İşlevsel Kesimleri, Alt Sahne, Asal Sahne, Üst Sahne. | (1) s. 10; (2) s. 7 |
2 | İkili ve üçlü Enstrüman grup çalışması | (1) s. 15; (2) s. 21 |
3 | Asal Sahne'nin Bölümlendirilmesi ve Duygusal Yönden Vurgulayıcı Ögeler. | (1) s. 21; (2) s. 24 |
4 | İkili ve üçlü ses grup çalışması. | |
5 | Asal Sahne'nin Bölümlendirilmesi ve Görsel Yönden Vurgulayıcı Ögeler. | (1) s. 10; (2) s. 7 |
6 | Ses ve saz grup çalışmalarının birleştirilmesi | |
7 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği Repertuvarından Eser Seçimi. | |
8 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği Repertuvarından Eser Seçimi. | |
9 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Çalışılması | |
10 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Çalışılması | |
11 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması. | |
12 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması | |
13 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması | |
14 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması | |
15 | Genel Değerlendirme | |