1 | Etnomüzikoloji Çalışmaları | Alan P. Merriam (1964) s. 3- 17 |
2 | Müziğin Antrpoloyojisinde Metod ve Teknik | Alan P. Merriam (1964) s. 17- 37 |
3 | Avrupa Müzik Terminolojisi ve Afrika müziği. | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 3- 37 |
4 | Müziğin Antropolojisinde Fiziksel ve Sözel Davranış | Alan P. Merriam (1964) s. 85- 103 |
5 | Senteze yansıma tepkisi: yirminci yüzyılda Çin müzikolojisi. | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 37-56 |
6 | Hint Müziğinin Büyük ve Küçük Geleneğinin İncelenmesinde Kabile Müziği | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 69- 91 |
7 | Müziğin Antropolojisinde Komposizyon Süreci | Alan P. Merriam (1964) s. 123- 165 |
8 | Etnomüzikoloji tarihinde temsil ve kültürel eleştiri. | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991)s. 113- 131 |
9 | Müziğin Antropolojisinde Şarkı Metinlerinin İncelenmesi | Alan P. Merriam (1964) s. 187- 209 |
10 | Erich M. von Hornbostel, Carl Stumpf ve karşılaştırmalı müzikoloji kurumlarının gerçekleştirilmesi. | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 201- 210 |
11 | Kayıt Teknolojisi, plak endüstrisi ve Etnomüzikoloji Bursu. | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 277- 293 |
12 | Sembolik Davranış Olarak Müzik | Alan P. Merriam (1964) s. 229- 259 |
13 | Müzikal iletişim yapılarının incelenmesine disiplinler arası yaklaşımlar | Nettl, Bruno and Bohlman, Philip V. (1991) s. 318- 342 |
14 | Müzik ve Kültürel Dinamikler | Alan P. Merriam (1964) s. 303- 321 |