Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TRK6101 / ANLAMA EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı; anlama becerilerinin eğitiminde geçerli olan yaklaşım, yöntem ve tekniklerin incelenmesi yoluyla eğitim öğretim sürecinde bu yöntem ve tekniklerin etkili olarak kullanılmasını sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Temel dil becerileri arasındaki ilişkiler ve sınıflama özellikleri, beyinde anlamanın organizasyonu, anlama becerilerinin zihinsel ve fiziksel özellikleri. Okuma becerisi ile ilgili temel kavramlar, okuma yöntem ve teknikleri, okuma türleri ve okuma türünün seçimi, eleştirel okumanın geliştirilmesi, okuma becerisinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi. Dinleme becerisi ile ilgili temel kavramlar, dinleme yöntem ve teknikleri, dinleme türleri ve dinleme türünün seçimi, eleştirel dinlemenin geliştirilmesi, dinleme becerisinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi.
Dersin Önkoşulu