Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TRK6104 / OKUMANIN KURAMSAL TEMELLERİ
DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ
Hafta
Konular
Öğrenme Kaynakları
1
Kuram ve model kavramları
[1] s.1-16
2
Okuma alanındaki ilk kuram ve modeller
[1] s.17-39
3
Davranışçılık: Eğitsel yaklaşımlar
[1] s.40-56
4
1920’den günümüze yapılandırmacılık
[1] s.57-88
5
Okuryazarlık gelişim kuramları
[1] s.90-102
6
Okuryazarlık gelişim kuramları
[1] s.104-115
7
Arasınav
8
1960’dan günümüze sosyal öğrenme yaklaşımları
[1] s.116-135
9
1960’dan günümüze sosyal öğrenme yaklaşımları
[1] s.135-148
10
Bilişsel işlemleme yaklaşımları
[1] s.150-176
11
Bilişsel işlemleme yaklaşımları
[1] s.177-191
12
Okuma alanında yapılan çalışmaların incelenmesi
13
Okuma alanında yapılan çalışmaların incelenmesi
14
Genel değerlendirme
Loading…