1 | Metin kavramı, okumak, tüketmek ve yeniden üretmek | [1] s.1-18, [2] s.1-32, [3] s.1-1 |
2 | Çözümleme ve metin çözümleme kuramları | [1] s.18-32, [2] s.32-52, [3] s.19-35 |
3 | Göstergebilim, üretici süreç | [2] s.52-67, [3] s. 35-55 |
4 | Metin çözümlemede yüzey ve derin yapı | [3] s.55-76 |
5 | Jacobson’un iletişim şeması ve dilin işlevlerine göre metinlerin değerlendirilmesi | [1] s.32-41 |
6 | Greimas’ın metin çözümlemede kullanılması için oluşturduğu Anlatısal Sözdizim | [1] s.41-49 |
7 | Ara sınav | |
8 | Greimas’ın temel yapı çözümlemesi | [1] s. 49-58 |
9 | Metnin söylemsel yapısının çözümlenmesi | [2] s.67-106 |
10 | Göstergebilimsel çözümleme örnek ve uygulamaları | |
11 | Göstergebilimsel çözümleme örnek ve uygulamaları | [2] s. 106-147, [3] s. 55 114 |
12 | Metin çözümleme uygulamalarının öğretim sürecindeki yansımaları ve sürdürülebilirliği | |