1 | Gençlik, ergenlik ve gençlik edebiyatı kavramları. | [1] s. 1-13, [2] s. 1-22, [3] s.1-29. |
2 | Bir kurgunun ana elemanları: olaylar dizisi, karakterler, tema, biçem. | [1] s. 19-37, [2] s. 22-54, [3] s.29-49. |
3 | Gençlik edebiyatı yapıtlarının dil derslerinde kullanılması. | [1] s. 171-211, [2] s. 54-86, [3] s. 123-157. |
4 | Gerçekçi kurguyla yazılmış gençlik edebiyatı yapıtları. | [1] s. 40-62, [2] s. 120-150, [3] s.49-59. |
5 | Gerçekçi kurguyla yazılmış bir gençlik edebiyatı yapıtının incelenmesi. | [1] s. 40-62, [2] s. 120-150, [3] s.49-59. |
6 | Tarihi kurguyla yazılmış gençlik edebiyatı yapıtları. | [1] s. 78-95, [2] s. 212-240, [3] s.5-105. |
7 | Tarihi bir gençlik edebiyatı yapıtının incelenmesi. | [1] s. 78-95, [2] s. 212-240, [3] s.95-105. |
8 | Düşlemsel (fantastik) gençlik edebiyatı yapıtları. | [1] s. 62-78, [2] s. 184-212, [3] s.73-95. |
9 | Düşlemsel bir gençlik edebiyatı yapıtının incelenmesi. | [1] s. 62-78, [2] s. 184-212, [3] s.73-95. |
10 | Özyaşamöyküsel (biyografik) gençlik edebiyatı yapıtları. | [1] s. 95-120, [2] s. 240-266, [3] s.105-123. |
11 | Özyaşamöyküsel bir gençlik edebiyatı yapıtının incelenmesi. | [1] s. 95-120, [2] s. 240-266, [3] s.105-123. |
12 | Gençlik edebiyatında şiir. | [1] s. 120-132, [2] s. 299-320, [3] s.59-63. |
13 | Gençlik edebiyatında iklim krizi, küresel ısınma, sürdürülebilirlik, temiz enerji temalarını ele alan kitapların incelenmesi. | [1] s. 11-13, [2]s. 1-22, [3] s. 1-29. |
14 | Genel sınav | |