1 | Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The Power of Feedback. Review of Educational Research, 77, 81–112. |
2 | Çetinkaya, G. (2015). Examining Characteristics of Teacher Feedback in Organizing Written Texts. International Journal of Social Sciences and Education, 5(2), 322-331. |
3 | Çetinkaya, G. ve Hamzadayı, E. (2015). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Sözel Düzeltme Geribildirimleri: Öğretmen ve Öğrenci Yeğleyişleri, Turkish Studies -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 10/3 Winter 2015, p. 285-302, ISSN: 1308-2140, www.turkishstudies.net, DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7906, Ankara-Turkey. |
4 | Hamzadayı, E. ve Çetinkaya, G. (2011). Yazılı Anlatımı Düzenlemede Akran Dönütleri: Dönüt Türleri, Öğrenci Algıları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1), 147-165. |
5 | Çetinkaya, G. ve Köğce, D. (2014). Ortaokul Türkçe ve Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Verdikleri Sözel Geribildirimlerin İncelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18 (2), 113-136. |
6 | Ülper, H. ve Çetinkaya, G. (2016). Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 1-17. |
7 | Ülper, H., Çetinkaya, G. ve Bayat, N. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Taslak Metinlere Yönelik Geribildirim Sunma Tercihleri. Aydın Tömer Dil Dergisi, 1(1), 37-51. |
8 | Ülper, H. & Çetinkaya, G. (2014). Identifying the Students’ Corrective Textual Actions towards Teachers Feedback. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (2014), 227 – 230. 5th World Conference on Educational Sciences, 05-08 February 2013. Sapienza University of Rome. http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.198 |
9 | Çetinkaya, G., Bayat, N. ve Alaca, S. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Yazılı Düzeltme Geribildirimleri ve Öğrencilerin Edimsel Çıkarımları. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 6(1), 85-98. |