TRK6116 / EĞİTİMDE GERİBİLDİRİM

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Brookhart, S. M. (2008). How to Give Effective Feedback to Your Students. Virginia USA: ASCD, Alexandra.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The Power of Feedback. Review of Educational Research, 77, 81–112.
2Çetinkaya, G. (2015). Examining Characteristics of Teacher Feedback in Organizing Written Texts. International Journal of Social Sciences and Education, 5(2), 322-331.
3Çetinkaya, G. ve Hamzadayı, E. (2015). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Sözel Düzeltme Geribildirimleri: Öğretmen ve Öğrenci Yeğleyişleri, Turkish Studies -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 10/3 Winter 2015, p. 285-302, ISSN: 1308-2140, www.turkishstudies.net, DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7906, Ankara-Turkey.
4Hamzadayı, E. ve Çetinkaya, G. (2011). Yazılı Anlatımı Düzenlemede Akran Dönütleri: Dönüt Türleri, Öğrenci Algıları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1), 147-165.
5Çetinkaya, G. ve Köğce, D. (2014). Ortaokul Türkçe ve Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Verdikleri Sözel Geribildirimlerin İncelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18 (2), 113-136.
6Ülper, H. ve Çetinkaya, G. (2016). Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 1-17.
7Ülper, H., Çetinkaya, G. ve Bayat, N. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Taslak Metinlere Yönelik Geribildirim Sunma Tercihleri. Aydın Tömer Dil Dergisi, 1(1), 37-51.
8Ülper, H. & Çetinkaya, G. (2014). Identifying the Students’ Corrective Textual Actions towards Teachers Feedback. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (2014), 227 – 230. 5th World Conference on Educational Sciences, 05-08 February 2013. Sapienza University of Rome. http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.198
9Çetinkaya, G., Bayat, N. ve Alaca, S. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Yazılı Düzeltme Geribildirimleri ve Öğrencilerin Edimsel Çıkarımları. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 6(1), 85-98.