Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TRK6117 / DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ
DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ
Hafta
Konular
Öğrenme Kaynakları
1
2005 yılına kadar Türkiye'de yürürlüğe girmiş dil ve edebiyat dersi öğretim programları
[1] s. 1-18, [2] s.1-32
2
2015 yılında yürürlüğe giren dil ve edebiyat dersi öğretim programları
[1] s. 18-36, [2] s. 32-45
3
Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretiminin niteliklerine ilişkin alan yazını değerlendirmesi
[4] s. 1-45 [7] s.1-35
4
Öğretim programı hazırlama basamakları- Eğitim felsefesi belirleme
[10] s. 48-54
5
Öğretim programı hazırlama basamakları-Eğitim öğretim yaklaşımları belirleme
[9] s. 23-46
6
Öğretim programı hazırlama basamakları-İçerik belirleme
[6] s.55-76 [2] s.21-36
7
Öğretim programı hazırlama basamakları-yöntem ve teknik belirleme
[10] s. 55-60
8
Bütünleştirilmiş öğrenme-öğretme yaklaşımı
[10] s. 11-73 [8] s. 44-69
9
Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretimi program modelinde amaç, davranış ve kazanımlar
[8] 72-80 [5] 28-29
10
Eğitim durumları hazırlama basamakları
[10] s. 193-204
11
Yazınsal ve öğretici metinlerin seçimi
[3] s. 25
12
Görsel metinlerin seçimi
[2] s. 45-67
13
Dil ve edebiyat dersleri için ölçme ve değerlendirme yöntemleri
[10] s. 209-210
14
Değerlendirme
[1] s. 45-58
Loading…