1 | 2005 yılına kadar Türkiye'de yürürlüğe girmiş dil ve edebiyat dersi öğretim programları | [1] s. 1-18, [2] s.1-32 |
2 | 2015 yılında yürürlüğe giren dil ve edebiyat dersi öğretim programları | [1] s. 18-36, [2] s. 32-45 |
3 | Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretiminin niteliklerine ilişkin alan yazını değerlendirmesi | [4] s. 1-45 [7] s.1-35 |
4 | Öğretim programı hazırlama basamakları- Eğitim felsefesi belirleme | [10] s. 48-54 |
5 | Öğretim programı hazırlama basamakları-Eğitim öğretim yaklaşımları belirleme | [9] s. 23-46 |
6 | Öğretim programı hazırlama basamakları-İçerik belirleme | [6] s.55-76 [2] s.21-36 |
7 | Öğretim programı hazırlama basamakları-yöntem ve teknik belirleme | [10] s. 55-60 |
8 | Bütünleştirilmiş öğrenme-öğretme yaklaşımı | [10] s. 11-73 [8] s. 44-69 |
9 | Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretimi program modelinde amaç, davranış ve kazanımlar | [8] 72-80 [5] 28-29 |
10 | Eğitim durumları hazırlama basamakları | [10] s. 193-204 |
11 | Yazınsal ve öğretici metinlerin seçimi | [3] s. 25 |
12 | Görsel metinlerin seçimi | [2] s. 45-67 |
13 | Dil ve edebiyat dersleri için ölçme ve değerlendirme yöntemleri | [10] s. 209-210 |
14 | Değerlendirme | [1] s. 45-58 |