TRK6117 / DİL VE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
12005 yılına kadar Türkiye'de yürürlüğe girmiş dil ve edebiyat dersi öğretim programları[1] s. 1-18, [2] s.1-32
22015 yılında yürürlüğe giren dil ve edebiyat dersi öğretim programları[1] s. 18-36, [2] s. 32-45
3Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretiminin niteliklerine ilişkin alan yazını değerlendirmesi[4] s. 1-45 [7] s.1-35
4Öğretim programı hazırlama basamakları- Eğitim felsefesi belirleme[10] s. 48-54
5Öğretim programı hazırlama basamakları-Eğitim öğretim yaklaşımları belirleme[9] s. 23-46
6Öğretim programı hazırlama basamakları-İçerik belirleme[6] s.55-76 [2] s.21-36
7Öğretim programı hazırlama basamakları-yöntem ve teknik belirleme[10] s. 55-60
8Bütünleştirilmiş öğrenme-öğretme yaklaşımı[10] s. 11-73 [8] s. 44-69
9Çağdaş bir dil ve edebiyat öğretimi program modelinde amaç, davranış ve kazanımlar[8] 72-80 [5] 28-29
10Eğitim durumları hazırlama basamakları[10] s. 193-204
11Yazınsal ve öğretici metinlerin seçimi[3] s. 25
12Görsel metinlerin seçimi[2] s. 45-67
13Dil ve edebiyat dersleri için ölçme ve değerlendirme yöntemleri[10] s. 209-210
14Değerlendirme[1] s. 45-58