1 | Günay, D. (2007). Metin Bilgisi. İstanbul: Multilingual. |
2 | Alqadi, K. (2015). Literature and Cinema. International Journal of Language and Literature. June 2015, 3(1), pp. 42-48. |
3 | David L. K. & Nancy C. Mellerski, eds. (2008). In/Fidelity: Essays on Film Adaptation. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, 148-153. |
4 | McFarlane, B. (2007). Reading Film and Literature. “The Cambridge Companion to Literature on Screen. Deborah Cartmell & Imelda Whelean, eds. Cambridge UP, pp.15-28. |
5 | Lanier, D. (2007). William Shakesperare, Filmmaker. The Cambridge Companion to Literature on Screen, Deborah Cartmell & Imelda Whelean, eds. Cambridge UP, pp. 61-70. |
6 | Yüce, T. (2005). Sinema ve Edebiyat Türleri Arasında Görülen Etkileşimler, ZKÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 1(2), s. 67-74. |
7 | Tutumlu, R. (2002). Anlatı Bilimi Açısından Roman-Sinema Etkileşimi ve Bir Uygulama: Anayurt Oteli. Ankara: Bilkent Üniversitesi Türk edebiyatı Bölümü Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. |
8 | Öngören, M. T. (1995). Necati Cumalı, Mehmet Eroğlu, Füruzan, Tomris Giritlioğlu, Atıf Yılmaz 12.11.1995'te, 14. TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı Paneli. http://www.turkedebiyati.org/edebiyat-ve-sinema-iliskisi.html |
9 | Sivas, A. (2005). Popüler Roman Popüler Sinema İlişkisi Çerçevesinde Bir Uyarlama Örneği: Brıdget Jones’un Günlüğü, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 4(7), s.41-58. |