1 | Çocuk edebiyatının kuramsal temelleri | [1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5. |
2 | Çocuk edebiyatı eleştirisinin kuramsal temelleri | [1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5. |
3 | Çocuk edebiyatı yapıtlarının eleştirisinde öncelenmesi gereken yaklaşımlar | [1] s. 35-50, [4] s. 23-58 |
4 | Çocuk edebiyatı ve eleştirisi bağlamında oluşan kuramsal bilgi ve yaklaşımın seçilen edebiyat yapıtlarında uygulanması. | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
5 | Çocuk edebiyatı ve eleştirisinin çeşitli değişkenlerini konu alan özgün makale hazırlanması | [1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5. |
6 | Seçilen çocuk edebiyatı yapıtlarının belirlenen/oluşturulan çocuk edebiyatı ve eleştirisi ilkeleri bağlamında eleştirilmesi, | [1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5. |
7 | Ara Sınav | - |
8 | Eğitim-sürdürülebilirlik ilişkisinin açıklanması; ders kapsamında sürdürülebilirlik üzerine sorumluluk çalışmalarının gerçekleştirilmesi. | |
9 | Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
10 | Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
11 | Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
12 | Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
13 | Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb | [1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66 |
14 | Genel Değerlendirme | - |