TRK6121 / ÇOCUK EDEBİYATI ELEŞTİRİSİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Çocuk edebiyatının kuramsal temelleri[1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5.
2Çocuk edebiyatı eleştirisinin kuramsal temelleri[1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5.
3Çocuk edebiyatı yapıtlarının eleştirisinde öncelenmesi gereken yaklaşımlar[1] s. 35-50, [4] s. 23-58
4Çocuk edebiyatı ve eleştirisi bağlamında oluşan kuramsal bilgi ve yaklaşımın seçilen edebiyat yapıtlarında uygulanması.[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
5Çocuk edebiyatı ve eleştirisinin çeşitli değişkenlerini konu alan özgün makale hazırlanması[1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5.
6Seçilen çocuk edebiyatı yapıtlarının belirlenen/oluşturulan çocuk edebiyatı ve eleştirisi ilkeleri bağlamında eleştirilmesi,[1] s.1-37, [2] s.1-45, [4] s.1-17, [10] s. 3-15 ve [12] s.1-5.
7Ara Sınav-
8Eğitim-sürdürülebilirlik ilişkisinin açıklanması; ders kapsamında sürdürülebilirlik üzerine sorumluluk çalışmalarının gerçekleştirilmesi. 
9Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
10Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
11Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
12Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
13Eleştiri/inceleme çalışmalarının bireysel ve küme çalışmalarıyla sunumu vb[1] s.65-78, [2] s.30-59, [4] s.46-66
14Genel Değerlendirme-