1 | Çocuk edebiyatı yapıtlarında bulunması gereken dış yapı ve iç yapı özellikleri. | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
2 | Çocuk edebiyatı yapıtlarında bulunması gereken eğitsel ve temel ilkeler. | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
3 | Çocuk edebiyatı yapıtlarının çocuğun gelişimsel özelliklerine ve öğrenme gereksinimlerine etkisi. | [1] s. 20-40 , [2] s. 40-75 |
4 | Çocuk yayınlarında yaşam gerçekliğine ilişkin konuların ele alınması | [1] s. 20-40 , [2] s. 40-75 |
5 | Eğitsel ilkeler odağında çocuk kitaplarında yaşam gerçekliği | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
6 | Çocuk gerçekliği ve çocuğa görelik kavramları odağında çocuk kitaplarında yaşam gerçekliği | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
7 | AraSınav | - |
8 | Nitelikli çocuk edebiyatı yapıtlarının çocuğun duyarlık eğitimine katkıları. | [1] s. 20-40 , [2] s. 40-75 |
9 | Dünyadaki ve Türkiye’deki çocuk edebiyatı çalışmalarının gelişimi. | [1] s. 20-40, [2] s. 40-75 |
10 | Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme) | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
11 | Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme) | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
12 | Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme) | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
13 | Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme) | [1] s. 1-37, [2] s. 1-30 |
14 | Genel Değerlendirme | - |