TRK6122 / SORUN ODAKLI ÇOCUK EDEBİYATI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Çocuk edebiyatı yapıtlarında bulunması gereken dış yapı ve iç yapı özellikleri.[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
2Çocuk edebiyatı yapıtlarında bulunması gereken eğitsel ve temel ilkeler.[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
3Çocuk edebiyatı yapıtlarının çocuğun gelişimsel özelliklerine ve öğrenme gereksinimlerine etkisi.[1] s. 20-40 , [2] s. 40-75
4Çocuk yayınlarında yaşam gerçekliğine ilişkin konuların ele alınması[1] s. 20-40 , [2] s. 40-75
5Eğitsel ilkeler odağında çocuk kitaplarında yaşam gerçekliği[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
6Çocuk gerçekliği ve çocuğa görelik kavramları odağında çocuk kitaplarında yaşam gerçekliği[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
7AraSınav-
8Nitelikli çocuk edebiyatı yapıtlarının çocuğun duyarlık eğitimine katkıları.[1] s. 20-40 , [2] s. 40-75
9Dünyadaki ve Türkiye’deki çocuk edebiyatı çalışmalarının gelişimi. [1] s. 20-40, [2] s. 40-75
10Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme)[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
11Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme)[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
12Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme)[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
13Tartışmalı çocuk yayınlarını inceleme (metin inceleme)[1] s. 1-37, [2] s. 1-30
14Genel Değerlendirme-