1 | Çocuk medyasının tanımı ve kapsamı | [1] s.1-8; [2] s.4-16 |
2 | Çocuk medyası kavramının tarihsel süreci | [1] s.9-16 |
3 | Basın-yayın etkinliklerinin birey üzerindeki etkisi | [1] s.17-21; [2] s. 19-34 |
4 | Çocuk ve görsel-işitsel uyaranların niteliği | [1] s.21-32 |
5 | Nitelikli ve niteliksiz basın-yayın ürünlerinin özellikleri (iç yapı özellikleri bakımından) | [1] s.33-44; [2] s. 47-51 |
6 | Nitelikli ve niteliksiz basın-yayın ürünlerinin özellikleri (dış yapı özellikleri bakımından) | [1] s.33-46 |
7 | Ara Sınav | - |
8 | Nitelikli ve niteliksiz basın-yayın ürünlerinin özellikleri (eğitsellik ilkeleri bakımından) | [1] s.56-68 |
9 | Nitelikli ve niteliksiz basın-yayın ürünlerinin özellikleri (gelişimsel özelliklere seslenmesi bakımından) | [1] s.56-69 |
10 | Nitelikli ve niteliksiz basın-yayın ürünlerinin özellikleri (estetik doyum sağlaması bakımından) | [1] s.70-79 |
11 | Çocuk medyasından seçilen örnekler üzerinde incelemeler yapılması/sunulması | 1] s.1-8; [2] s.4-16 |
12 | Çocuk medyasından seçilen örnekler üzerinde incelemeler yapılması/sunulması | 1] s.1-8; [2] s.4-16 |
13 | Çocuk medyasından seçilen örnekler üzerinde incelemeler yapılması/sunulması | 1] s.1-8; [2] s.4-16 |
14 | Genel değerlendirme | - |