1 | 1. Dersin amaçlarının ve dönem boyunca yapılacakların belirlenmesi | |
2 | 2. Türkçe eğitiminde materyal tasarımının yeri ve önemi | Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan (Editör), (2020), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Pegem Akademi. |
3 | 3. Okuma kültürü edinme süreci bağlamında görsel iletişim teknolojilerinden yararlanma | Sedat Sever, (2018), Sanatsal Uyaranlarla Dil Öğretimi, Tudem. |
4 | 4. Eğitimde dijitalleşme, dijital okuryazarlık ve dijital yetkinlik | Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan (Editör), (2020), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Pegem Akademi. |
5 | 5. Dijital yetkinlik ve Türkçe eğitimi | Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan (Editör), (2020), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Pegem Akademi. |
6 | 6. Türkçe Dersi Öğretim Programında dijital yetkinlik ve materyal tasarımı | MEB (2018). Türkçe Dersi 1-8. Sınıflar Öğretim Programı. |
7 | 7. Materyal tasarımına uygun eğitim ortamı: Dil dersliği modeli | Sedat Sever, (2018), Sanatsal Uyaranlarla Dil Öğretimi, Tudem. |
8 | 8. Türkçe dersinde kullanılabilecek Web 2.0 araçları | Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan (Editör), (2020), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Pegem Akademi. |
9 | 9. Görsel-işitsel araçları hazırlama ilkeleri | Nezih Önal (Editör), (2018), Eğitimde Teknoloji Uygulamaları, Pegem Akademi. |
10 | 10. Türkçe dersinde öğrencilere dijital yetkinlik kazandırmaya dönük eğitim durumu hazırlama ve Türkçe dersinde dijital araç-gereç kullanımına eleştirel yaklaşım | Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan (Editör), (2020), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi, Pegem Akademi. |
11 | 11. Materyal tasarımında kullanılabilecek çocuk edebiyatı yapıtları | Brigitte Labbe, (2015), Makineler ve İnsanlar/Çıtır Çıtır Felsefe, Günışığı Kitaplığı. |
12 | 12. Çocuklarla dijital dünyada etkili iletişim | Kemal Sayar, Sezin Benli, (2020), Dijital Çocuk, Kapı Yayınları. |
13 | 13. Türkçe dersinde kullanılabilecek basılı materyal örnekleri | Yasemin Baki, Neslihan Karakuş, (2012), Türkçe Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Pegem Akademi. |
14 | 14. Genel değerlendirme | |