1 | Dersin amacı, kapsamı, işleniş biçimi ve kazanımların açıklanması; temel ve yardımcı kaynakların tanıtımı | |
2 | Dinleme becerisi ile ilgili temel kavramlar ve iletişim sürecinin temel öğeleri | 1, 5 |
3 | Etkili ve etkisiz iletişim | 1, 5 |
4 | Dinleme türleri | 2, 3 |
5 | Dinleme becerisinin ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarındaki görünümü | 2, 4 |
6 | Türkçe ders kitaplarında yer alan dinleme metinleri ve etkinliklerinin incelenmesi | 4 |
7 | Türkçe derslerinde kullanılabilecek nitelikli dinleme/izleme araçlarından örnekler | 2, 4 |
8 | Dinleme becerisini geliştirmeye yönelik etkinliklerin tasarlanması | 1, 2, 4 |
9 | Türkçe dersinde dinleme becerisine odaklı geliştirilen ders içeriklerine yönelik öğrenci sunumları | |
10 | Türkçe dersinde dinleme becerisine odaklı geliştirilen ders içeriklerine yönelik öğrenci sunumları | |
11 | Türkçe dersinde dinleme becerisine odaklı geliştirilen ders içeriklerine yönelik öğrenci sunumları | |
12 | Türkçe dersinde dinleme becerisine odaklı geliştirilen ders içeriklerine yönelik öğrenci sunumları | |
13 | Dinleme eğitiminde ölçme-değerlendirme teknikleri ve bunlara ilişkin örnek uygulamalar | 4 |
14 | Genel değerlendirme | |