URT5511 / Satış ve tutundurma stratejileri

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Giriş ve Ders Üzerine 
2Literatür incelenmesi 
3Tutundurma ne anlama gelir ve hangi yöntemlerle uygulanır 
4Kaynaklar tutundurma faaliyetleri arasında nasıl bölüştürülmelidir 
5Reklam faaliyetleri nasıl planlanmalıdır, Reklam bütçesi nasıl hazırlanabilir 
6Reklam mesajının özellikleri nelerdir ve hangi stratejilerle üretilirler 
7Ara sınav 
8Kişisel satış 
9Satışta özendirme ve halkla ilişkilerin tutundurmada kullanımları ve satış gücünün yönetimi ne anlama gelir 
10Strateji ve satış yönetimi 
11Satış temsilcilerinin seçilmesi, eğitilmesi, yükselmesi ve ücretlendirilmesi 
12Satış Gücünün Özendirilmesi ve Satış Gücünün Büyüklüğü 
13Satış Gücü  
14Final Sınavı