URT6107 / PAZARLAMADA OLAY ANALİZLERİ

Ölçme Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav
Ödev
Devam
Uygulama
Laboratuvar
Projeler
Atölye
Sunum / Seminer Hazırlama
Arazi Çalışması
Genel Sınav
Toplam
  Yarıyıl İçi Çalışmaların Başarıya Oranı
  Genel Başarı Oranı
 
Ödevler 
1Firmaların sıklıkla karşılaştığı pazarlama problemlerini analiz edip bunlara çözümler geliştirmek
  
 
Projeler 
---
  
 
Diğer 
1Seminer 1: Ürün ve Fiyatlandırma konularında olay çalışması ve sunumu
2Seminer 2: Dağıtım ve Tutundurma konularında olay çalışması ve sunumu