URT6109 / KONUMLANDIRMA STRATEJİLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Giriş ve Ders Üzerine  
2Literatür Taraması  
3Konumlandırma ve konumlandırma stratejilerine ilişkin temel kavramlarJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
4Markaya ve marka yönetimine ilişkin temel kavramlarJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
5Marka imajı, marka kimliği ve marka kişiliğiJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
6Marka yönetimi ve yapılandırmaJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
7Ara Sınav  
8Markaya yönelik iletişim stratejisi: marka konumlandırma ve marka konumlandırmayı etkileyen faktörlerJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
9Günümüz tüketici özellikleri ve marka Jack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
10Marka yönetimi ve bütünleşik iletişimJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
11Kurumsal iletişim ve marka yönetimiJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
12Marka değeri ve tüketici temelli marka değeriJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
13Türkiye?de marka yönetimiJack TROUT (2005) Konumlandırma Stratejileri, Optimist Yayım Dağıtım.
14Final Sınavı