URT6117 / ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Uluslararası Pazarların ve Uluslararası Pazarlama Anlayışının Gelişimi 
2Uluslararası Pazar Çevresinin Analizi ve Pazarlama Faaliyetlerinin Planlanması 
3Uluslararası Tüketici Davranışları 
4Uluslararası Pazarlama Karması Kararları: Ürün stratejileri ve kararları 
5Uluslararası Pazarlama Karması Kararları: Fiyat stratejileri ve kararları ve uluslararası ödeme şekilleri 
6Uluslararası Pazarlama Karması Kararları: Uluslararası dağıtım stratejileri ve dağıtım kanalları kararları 
7Uluslararası ticarette fiziksel dağıtım 
8Uluslararası Pazarlama Karması Kararları: Uluslararası tutundurma stratejileri ve kararları 
9Uluslararası Pazarlamada Örgütlenme ve Kontrol 
10Uluslararası Pazarlama Araştırmaları 
11Türkiye?nin Dış Ticaretindeki Gelişmeler ve Türk Dış Pazarları 
12Örnek Olay Analizleri: Yerel Firmaların Uluslararası Pazarlama Stratejileri  
13Örnek Olay Analizleri: Türk Firmaların Uluslararası Pazarlama Stratejileri 
14Örnek Olay Analizleri: Global Firmaların Uluslararası Pazarlama Stratejileri