URT6118 / İTİBAR YÖNETİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Gary Davies, Rosa Chun, Rui Vinhas da Silva ve Stuart Roper (2003), Corporate Reputaion and Competitiveness, Routledge.
2Don Sorenson (2012), Online Reputation Management..., Big Blue Robot, LLC.
3Salim Kadıbeşegil (2006), İtibar Yönetimi, Medicat Yayınları.
4Ertan Acar (2012), İtibar Yönetimi, Karadeniz Kitap.
5Gamze Er (2008), Sanal Ortamda İtibar Yönetimi, Cinius Yayınları.
6Fatma Geçikli (2008), Halkla İlişkiler ve İletişim, Beta Yayınları.
7Füsun Kocabaş, Müge Elden ve Nilay Yurdakul (2009), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları.
8Ayla Okay (2000), Kurum Kimliği, Mediacat Yayınları.
9Murat Çakırkaya(2017). İtibar Yönetimi, Eğitim Kitapevi.
10Andrew Griffin (2014). Crisis, Issues and Reputation Management: A Handbook for PR and Communications Professionals (PR In Practice), Publisher: Kogan Page, First Edition.