URT6119 / PAZARLAMANIN GÜNCEL KONULARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlamanın yeni tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin değerlendirmelerİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
2Postmodern pazarlamaİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
3Değer pazarlamasıİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
4Pazar odaklılıkİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
5Müşteri memnuniyetiİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
6Niş pazarlamaİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
7Veritabanlı pazarlama İnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
8Ara sınav 
9Doğrudan pazarlama, İnternette pazarlamaİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
10Mobil pazarlamaİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
11Ağızdan ağıza pazarlamaİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
12Etkinlik pazarlaması İnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
13Sosyal pazarlamasıİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
14Sosyal pazarlamasıİnci Varinli ve Kahraman Çatı (Editör), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.