URT6127 / MEDYA YÖNETİMİ VE MEDYA PLANLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1 Giriş ve Ders Üzerine  
2 Literatür Taraması  
3 Reklamın tanımı, amacı, önemi ve tarihsel gelişimiMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
4 Reklamcılık ilkeleri, özellikleri, fonksiyonu ve sınıflandırılması Muazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
5 Pazarlama iletişim süreci ve tutundurma iletişim süreciMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
6Reklamın ekonomik ve toplumsal etkileri Muazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
7Reklam kampanyası ve reklam kampanyası oluşum süreciMuazzaz BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
8Ara Sınav 
9 Reklamda stratejik karar süreciMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
10Medya stratejisi, planlaması ve medya mecra seçim kararlarıMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
11Reklam etkinliğinin değerlendirilmesi Muazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
12Reklam uygulamaları: KampanyalarMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
13Reklamcılık sektörü ve reklam etiğiMuazzez BABACAN (2005), Reklamcılık, Detay Yayıncılık
14Final Sınavı