URT6128 / DEĞER TEMELLİ PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Giriş ve Ders Üzerine  
2Literatür Taraması  
3Değer kavramıPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
4Değer oluşturma PrensipleriPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
5Pazarlama ve Hissedar değeri yaklaşımıPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
6Yüksek değer stratejileri geliştirmekPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
7Ara Sınav  
8Değer temelli pazarlama stratejileri Peter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
9Marka denkliği oluşturmakPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
10Marka değeri kavramıPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
11Değer oluşturacak fiyatlamaPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
12Değer temelli iletişimPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
13Değer temelli internet pazarlamasıPeter Doyle çev. Gülfidan Barış Değer Temelli Pazarlama, MediaCat Yayıncılık, İstanbul
14Final Sınavı