URT7102 / TÜKETİCİNİN KORUNMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Tüketici ve Tüketicinin Korunması KavramlarıCengiz Emrah (2007), Tüketicinin Korunması 4822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 Sayılı Kanun ve Yargı Kararları, Beta Basım Yayın.
2Tüketici HaklarıAkan Perran , Tüketici ve Tüketicinin Korunması, Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi.
3Tüketicinin haklarının sürdürülebilirlik kapsamında değerlendirilmesi.Ders notları.
4Tüketici ÖrgütleriAkan Perran , Tüketici ve Tüketicinin Korunması, Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi.
5Tüketicinin Korunması KanunuÜlgen Celal (2008), Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Beta Basım Yayım.
6Rekabetin Korunması KanunuÜlgen Celal (2008), Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Beta Basım Yayım.
7Vize soruları araştırmaya ve öğrenmeye dayalı hazırlanacak ve yazılan cevaplar tartışılacak.Esen Gürbüz (1997), Tüketicilerin Korunması Yönünden Aldatıcı Yanıltıcı Reklamların Etkileri: Gıda Maddeleri Üzerine Bir Araştırma?,Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
8Ayıplı ÜrünEsen Gürbüz (1997), Tüketicilerin Korunması Yönünden Aldatıcı Yanıltıcı Reklamların Etkileri: Gıda Maddeleri Üzerine Bir Araştırma?,Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
9Yanlış FiyatEsen Gürbüz (1997), Tüketicilerin Korunması Yönünden Aldatıcı Yanıltıcı Reklamların Etkileri: Gıda Maddeleri Üzerine Bir Araştırma?,Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
10Dağıtımda Yasal MevzuatAkan Perran , Tüketici ve Tüketicinin Korunması, Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi.
11Aldatıcı Yanıltıcı TutundurmaEsen Gürbüz (1997), Tüketicilerin Korunması Yönünden Aldatıcı Yanıltıcı Reklamların Etkileri: Gıda Maddeleri Üzerine Bir Araştırma?,Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
12Aldatıcı Yanıltıcı ReklamlarEsen Gürbüz (1997), Tüketicilerin Korunması Yönünden Aldatıcı Yanıltıcı Reklamların Etkileri: Gıda Maddeleri Üzerine Bir Araştırma?,Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
13Elektronik Ticarette Tüketicinin KorunmasıEne Selda (2002), Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması ve Bir Uygulama, Pusula Yayıncılık ve İletişim.
14Örnek Olaylar ve Genel Değerlendirme.