URT7104 / Dogrudan Pazarlama

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Doğrudan pazarlamanın içeriği, kapsamı ve özellikleriKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
2Doğrudan pazarlama, modern pazarlama ve birebir pazarlama arasındaki ilişkilerKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
3Endüstriyel pazarlarda doğrudan pazarlama uygulamalarıKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
4Doğrudan pazarlamada stratejik pazarlama planlaması ve kullanılabilecek stratejiler.Kunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
5Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; telefonKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
6Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; yazılı basın, bilgisayar ve elektronik reklamcılıkKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
7Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; radyo ve televizyon, doğrudan postalamaKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
8Ara sınav 
9Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; kişisel satış, kataloglarKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
10Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; internetKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
11Doğrudan pazarlamada kullanılan araçlar; otomatik (makineli) satışKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
12Mobil pazarlama ve e-pazarlamaKunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
13Doğrudan pazarlamada kullanılacak araçların seçimi Kunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar
14Doğrudan pazarlamanın uygulanması Kunuya ilişkin farklı öncellikli olarak yabancı kaynaklar