URT7107 / TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Tüketici davranışının pazarlamadaki önemiYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
2Tüketici davranışı kavramı ve özellikleriYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
3Tüketici davranış modelleriYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
4Tüketici davranış modelleriYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
5GüdülenmeYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
6AlgılamaYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
7Öğrenme Yavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
8Tutumlar ve tutumların değiştirme stratejileri, Kişilik ve yaşam biçimiYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
9Tutumlar ve tutumların değiştirme stratejileri, Kişilik ve yaşam biçimiYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
10Grup dinamikleri ve danışma gruplarıYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
11Aile, kişiler arası iletişim, fikir liderliği ve yeniliklerin yayılmasıYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
12Kültür ve sosyal sınıfYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
13Tüketicinin satın alma süreciYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002
14Satın alma sonrası tüketici davranışlarıYavuz Odabaşı ve Gülfidan Barış, Tüketici Davranışı, İstanbul: Media Cat, 2002