URT7110 / İLERİ PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1NAKİP MAHİR (2003), PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI TEKNİKLER VE SPSS DESTEKLİ UYGULAMALAR, SEÇKİN YAYINICILIK, ANKARA
2LİPSCHUTZ SEYMOUR (1990), OLASILIK, ÇEV. H. KUTLUK ÖZGÜN, NOBEL YAYIN DAĞITIM, YAYIN NO: 96, ANKARA
3NEWBOLD PAUL (2008), İŞLETME VE İKTİSAT İÇİN İSTATİSTİK, 4. BASIMDAN ÇEV. ÜMİT ŞENESEN, LİTERATÜR YAYINCILIK, İSTANBUL
4YÜZER ALİ FUAT VD. (2008), İSTATİSTİK, AOF YAYIN NO: 771, ESKİŞEHİR
5AKGÜL AZİZ VE ÇEVİK OSMAN (203), İSTATİSTİKSEL ANALİZ TEKNİKLERİ SPSS?TE İŞLETME YÖNETİMİ UYGULAMALARI, EMEK OFSET, ANKARA
6BAŞAR ALAADDİN VE OKTAY ERKAN (2001), UYGULAMALI İSTATİSTİK I - II, 3. BASKI, AKTİF YAYINEVİ, ERZURUM
7ÖZSOY ONUR (2005), İKTİSATÇILAR VE İŞLETMECİLER İÇİN İSTATİSTİK, 2. BASKI, SİYASAL KİTABEVİ, ANKARA
8GEGEZ, A. Ercan, 2007, Pazarlama Araştırmaları, Beta Yayıncılık