URT7114 / TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Giriş ve Ders Üzerine  
2Literatür Taraması 
3Markanın tanımı ve markanın tarihi gelişimi AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
4Markanın avantajları ve dezavantajları AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
5Marka kimliği, marka kimliğinin faydaları ve bu faydalara ulaşmak için kullanılan ifadeler AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
6Marka imajı ve marka imajının işletmelere sağladığı avantajlar Toksarı Murat ve M. Emin İnal (2012) Tüketici Temelli Marka Değeri, İdeal Kültür Yayıncılık
7Ara Sınav 
8Değer kavramıToksarı Murat ve M. Emin İnal (2012) Tüketici Temelli Marka Değeri, İdeal Kültür Yayıncılık
9Marka değeri kavramıToksarı Murat ve M. Emin İnal (2012) Tüketici Temelli Marka Değeri, İdeal Kültür Yayıncılık
10Finansal açıdan marka değerinin hesaplanması AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
11Tüketici açısından marka değerinin hesaplanmasıAAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
12Marka bilinirliliği ve algılanan kalite AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
13Marka çağrışımı ve marka sadakati AAKER, A. David (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, Macmillan Inc., New York, USA.
14Final Sınavı