URT7116 / SİYASAL PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Siyasal pazarlamaya giriş: Temel kavramlar hakkında bir tartışma girişimi 
2Siyasal alana pazarlama yaklaşımı: Benzerlikler ve farklılıklar 
3Siyasal pazarlarda bilgi yönetimi 
4Siyasal pazarlama karması: Ürün ve fiyat 
5Siyasal pazarlama karması: Dağıtım ve tutundurma 
6Temel siyasal pazarlama stratejileri ve siyasal pazarlarda strateji geliştirme 
7Seçmen: Seçmen davranış özellikleri, yapısı ve seçmen katılımı 
8Modern toplumlar: Yapı, yapısal unsurlar ve toplumsal dinamikler 
9Siyasal pazar analizi: Toplumsal yapı, partiler, medya ve baskı-çıkar grupları 
10Siyasal liderlik: Siyasal liderin kişisel ve kişilik ötesi özellikleri 
11Planlama, programlama ve siyasal kampanya liderliği 
12Seçim kampanyaları ve taraftar kazanma yöntemleri: Reklam, kişisel satış ve halkla ilişkiler faaliyetleri - Siyasal pazarlama ahlakı 
13Siyasal iletişimi yönetmek: Kitle iletişim araçları ile iletişim, taraftar kazanma, imaj ve sunum 
14Kamuoyu: Özellikleri ve siyasal kampanyalar için anlamı