UTL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlamanın tanımı ve temel pazarlama kavramlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
2Pazarlamanın kapsamı ve Pazarlama Anlayışının Tarihsel Gelişimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
3Pazarlama çevresi (Makro çevre)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
4Pazarlama çevresi (Mikro çevre)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
5Stratejik yönetim süreci, stratejik planlama ve temel kavramlar (vizyon, misyon, amaç, politika vb.), pazarlama yönetimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
6Pazarlama bilgi sistemiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
7 Ara Sınav 
8Pazarlama Araştırmasıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
9Pazar Türleri (Tüketici Pazarları ve Endüstriyel Pazarlar)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
10Pazar Türleri (uluslararası pazarlar)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
11Tüketici davranışlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
12Endüstriyel Tüketici Davranışlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
13Pazar bölümlendirmeİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
14Hedef pazar seçimi ve konumlandırmaİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi