UTL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazarlamanın tanımı ve temel pazarlama kavramlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
2Pazarlamanın kapsamı ve Pazarlama Anlayışının Tarihsel Gelişimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
3Pazarlama çevresi (Makro çevre)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
4Pazarlama çevresi (Mikro çevre)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
5Stratejik yönetim süreci, stratejik planlama ve temel kavramlar (vizyon, misyon, amaç, politika vb.), pazarlama yönetimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
6Pazarlama bilgi sistemiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
7Pazarlama Araştırmasıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
8Pazar Türleri (Tüketici Pazarları ve Endüstriyel Pazarlar)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
9Pazar Türleri (uluslararası pazarlar)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
10Tüketici davranışlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
11Endüstriyel Tüketici Davranışlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
12Pazar bölümlendirmeİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
13Hedef pazar seçimi ve konumlandırmaİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi