UTL3002 / ULUSLARARASI PAZARLAMA

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15              
2               
355 5           
4  5            
5 4             
6  44           
7 4             
84 5            
9   5           
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

UTL3002 / ULUSLARARASI PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler, uluslararası pazarlamanın temel kavramlarını, teorilerini ve süreçlerini anlayabilecek, küresel pazarların dinamiklerini analiz edebileceklerdir.
2Öğrenciler, farklı kültürel, ekonomik ve yasal çevrelerin uluslararası pazarlama stratejileri üzerindeki etkilerini değerlendirebilecek ve kültürel farklılıklara uygun pazarlama planları geliştirebileceklerdir.
3Öğrenciler, uluslararası pazarlarda pazar araştırması yöntemlerini kullanarak veri toplayabilecek, analiz edebilecek ve bu verileri stratejik karar alma süreçlerine uygulayabileceklerdir.
4Öğrenciler, küresel pazarlarda ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma (4P) stratejilerini geliştirebilecek ve uygulayabilecek, uluslararası pazarlama planları oluşturabileceklerdir.