UTL3032 / TİCARİ İLETİŞİM VE RAPORLAMA
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Bayram Kaya (2003), Bütünleşik Kurumsal İletişim, Siyasal Kitapevi.
2Başak Solmaz (2007), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Kitapevi.
3Ayla Okay (2013), Kurum Kimliği, Derin Yayınları.
4Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir?
5Aydemir Okay, Halkla İlişkiler, İstanbul, Der Yayınları.
6Müge Elden-Füsun Kocabaş-Nilay Yurdakul, Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları.
7Ümit Arklan ve Erden Taşdemir (2010), Kurum İçi Halkla İlişkiler, Literatür Yayınları.