UTL4020 / ELEKTRONİK TİCARET VE İNTERNETTE PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama Anlayışındaki Gelişimler ve Elektronik Pazarlama Anlayışı Aksoy (2009), ss. 5-9
2Elektronik Ticaretteki Gelişmeler ve Elektronik Pazarlar Ders Notları ve Akademik Makaleler
3İnternet Çevresi, İnternetin Unsurları ve Çalışma İlkeleri Aksoy (2009), ss. 10-34
4Bir Pazarlama Ortamı Olarak İnternet ve Firmaların İnterneti Kullanım Şekilleri Belirlenmiş Internet Siteleri
5İnternetin Temel Aracı: İnternet Siteleri ve Portallar Aksoy (2009), ss. 24-34
6İnternette Pazarlamanın Temel Güdüleyicileri ve Elektronik Rekabet Ortamı Aksoy (2009), ss. 35-40, Ders Notları
7İnternette Alıcı Davranışları Aksoy (2009), ss. 51-71
8Elektronik Pazar Türleri Aksoy (2009), ss. 71-77, Internet Kaynakları
9İnternette Pazarlama Stratejileri Geliştirme ve Uygulama Aksoy (2009), ss. 41-49
10İnternette Pazarlama Stratejileri Geliştirme ve Uygulama Ders Notları ve Internet Kaynakları
11İnternette Pazarlama Karması: Ürün ve Fiyat Aksoy (2009), ss. 81-116
12İnternette Pazarlama Karması: Tutundurma ve Dağıtım Aksoy (2009), ss. 117-150
13Elektronik Ticareti Etkileyen Faktörler: Güven Aksoy (2009), ss. 153-163
14Firmalarda Elektronik Ticaret Uygulamaları İnternet