1 | Öğrenciler yalın üretim ve yalın tedarik zinciri kavramlarını tanımlayabilir |
2 | Öğrenciler iş süreçlerindeki israf kaynaklarını ve sisteme değer katmayan faaliyetleri belirleyebilir. |
3 | Öğrenciler iş süreçlerindeki mevcut yaklaşımlardan yalın yaklaşıma geçişi sağlayabilir, yalın teknikleri uygulayabilir. |
4 | Öğrenciler yalın, çevik ve hibrid stratejileri açıklayabilir ve karşılaştırabilir. |
5 | Öğrenciler ürüne ve pazara göre tedarik zinciri tasarımı yapabilir. |
6 | Öğrenciler yalın, çevik ve hibrid stratejilerinde sürdürülebilirlik uygulamalarını nasıl bütünleştirilebileceğini kavrayacaklar ve çevresel etkileri azaltma, atık yönetimi, enerji verimliliği ve tedarik zinciri sürdürülebilirliği konularında farkındalık geliştirme yetenekleri kazanacaklardır. |