UTL6103 / ULUSLARARASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Uluslararası Pazarlama Kavramı, Müşteri İhtiyaçları, Rekabet ve Küresel PazarUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
2Uluslararası Pazarlama Çevresi; Ekonomik Çevre, Kültürel Çevre, Politik ve Yasal Çevre, Finansal Çevre, Ulusal ve Uluslararası Ticarette Dünya ekonomisini düzenleyen kurumlarUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
3Uluslararası Pazarlama Araştırmaları, Pazarlama araştırmaları ile Elde Edilen Bilgilerin ÖnemiUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002;Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
4Uluslararası pazarlamada Pazar bölümlendirme gereksinimi, Pazar bölümlendirme ve hedef Pazar seçiminde kriterlerUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002;Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
5Pazarlama planının önemi, küresel pazarlama planları ve stratejileriUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
6Uluslararası pazarlamada ürün özellikleri, ürün hattı yönetimiUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
7Uluslararası pazarlamada pazara giriş stratejileriUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
8Uluslararası pazarlamada yeni ürün geliştirme, paketleme, endüstriyel mülkiyet hakları, garantiler ve hizmet koşullarıUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
9Uluslararası fiyatlama ve fiyatlamada yükümlülüklerin paylaşımında önemli faktörlerUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002
10Stratejik ortaklıklarUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
11Uluslararası pazarlarda sürdürülebilir stratejilerin uygulanmasıUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
12Uluslararası pazarlama iletişimi ve tutundurma karmasıUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002;Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.
13Güncel uluslararası pazarlama vakalarıUluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank BRADLEY, 2002; Uluslararası Pazarlama Karması ve Yönetimi, Ömer AKAT, 2008.