UTL6105 / LOJİSTİK HİZMETLERDE PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Hizmet Ekonomisinde Yeni PerspektiflerC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
2Hizmet Sektöründe Müşteri DavranışlarıC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
3KonumlanmaC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011
4Hizmet Ürünlerini Geliştirme: Temel ve Destek HizmetlerC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
5Dağıtım Hizmetleri: Fiziksel ve Elektronik KanallarC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
6Fiyat Belirleme ve Hasılat YönetimiC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
7Hizmetlerde Satış Arttırma Çabaları ve EğitimC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
8Hizmet Süreçlerinde Tasarım ve YönetimC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
9Hizmetlerde Talep ve Kapasite YönetimiC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
10Hizmette Avantaj Sağlamak İçin İnsan Varlıklarını YönetmekC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
11İlişkileri Yönetmek ve Sadakati TasarımlamakC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
12Hizmette Şikayetleri YönetmekC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.
13Hizmet Kalitesini ve Verimliliğini ArttırmakC.Lovelock, J.Wirtz, Services Marketing, Pearson, 2011.