1 | Toplumda ruh sağlığı yönünden risk taşıyan grupları değerlendirebilme. |
2 | Biyo-psikososyal boyutları ile insanı, insanın normal ve normal dışı davranışlarını etkileyen faktörleri, davranışların anlamlarına yönelik temel kavramları tanıyabilme |
3 | Ruhsal bozukluğu olan yaşlı bireyleri gruplandırabilme. |
4 | Yaşlılık dönemi sorunlarına ve ruh sağlığı bozuk yaşlıların gereksinimlerine yönelik yardım etme becerilerini kullanabilme. |
5 | Toplumda yaşayan bireylerin ruh sağlığını koruma, iyileştirme ve rehabilite etme yönünden ailenin önemini kavrama ve bireyleri ailesiyle birlikte değerlendirerek müdahale edebilme |
6 | Ruhsal hastalıklarda uygulanan temel tedavi yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olma ve tedavi sürecinde yardım etme |
7 | Sağlık standartlarının gelişimine ve yaşam kalitesinin arttırılmasına katkı sağlama becerisi |
8 | Yaşlı bakımında ülkenin ve dünyanın gündemindeki olayları izleme ve gelişmeleri takip etme becerisi |
9 | Yaşlı bakımında temel bilgi birikimini kullanarak verilen bağımlı ve bağımsız görevleri yerine getirme becerisi |
10 | Yaşlı bakımında temel bilgi ve becerileri kullanarak; aileyi, toplumu ve kurumları bilgilendirme, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarma becerisi |
11 | Yaşlılarda sosyal rehabilitasyon için temel düzeyde etkinlikler planlayıp uygulayabilme becerisi |
12 | Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre içinde proje ve etkinliklere katkı verme ve toplumun yaşlı bakımına katılması yönünde bireyleri destekleme becerisi |
13 | Yaşlı, aile, yöneticiler, toplumla sözlü ve yazılı iletişim olanaklarını kullanarak iletişim kurma becerisi |
14 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma becerisi |