YER1008 / MAHALLİ İDARELERDE HALKLA İLİŞKİLER

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Halkla İlişkilerin Tanımı ve Önemi, Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi, Halkla İlişkiler Çeşitleri[1] Sayfa 3-11 [11] Sayfa 1-3
2Sosyal Sorumluluk, Sosyal Sorumluluk Kavramı İçinde Halkla İlişkilerin Yeri[1] Sayfa 11-16 [11] Sayfa 3-7
3Halkla İlişkilere Yakın Kavramlar, Toplam Kalite Yönetimi ve Halkla İlişkiler, Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler[2] Sayfa 6-14 [11] Sayfa 7-14
4Halkla İlişkiler ve Etkin İletişim Teknikleri[1] Sayfa 38-48
5Halkla İlişkilerde İzlenen Amaçlar, Halkla İlişkilerde Temel İlkeler[1] Sayfa 51-68
6Halkla İlişkilerin Örgütlenmesi, İşyerinde ve Çalışanlarda Halkla İlişkiler Açısından Bulunması Gereken Özellikler[1] Sayfa 73-88 [11] Sayfa 14-18
7Halkla İlişkiler Yönetimi[1] Sayfa 91-107
8İşletmelerde Halkla İlişkiler Politikasında Hedef Kitle[1] Sayfa 113-133
9Halkla İlişkilerde Tanıma Yöntemleri, Halkla İlişkilerde Tanıtmada Faydanalılan Araç ve Yöntemler[2] Sayfa 25-55
10Sanal Ortamda Halkla İlişkiler[2] Sayfa 101-110
11Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler[2] Sayfa 111-122
12Halkla İlişkilerde Kullanılan Araç ve Yöntemler[1] Sayfa 139-156
13Halkla İlişkilerde İmaj[2] Sayfa 137-146
14Örnek Halkla İlişkiler Uygulamaları[1] Sayfa 177-195