YON5511 / HALKLA İLİŞKİLER

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle Tanışma, Dersin Amacı, İçeriği, Ders İşleme Teknikleri ve Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Genel Bilgilerin Paylaşımı 
2Halkla İlişkiler kavramı, halkla ilişkiler tarihi, halkla ilişkiler süreçleri, halkla İlişkilerin diğer dallarla ilişkisiAlaeddin Asna “Public Relations” İstanbul, Der Yayınları; Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları;Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları; Seda Çakar Mengü, Halkla İlişkiler
3Halkla ilişkilerin teorik çerçevesi, halkla ilişkiler modelleriAlaeddin Asna “Public Relations” İstanbul, Der Yayınları; Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları;Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları; Seda Çakar Mengü, Halkla İlişkiler, Eğitim Kitabevi
4Öğrenci sunumu 
5Halkla ilişkilerde kullanılan araçlarAlaeddin Asna “Public Relations” İstanbul, Der Yayınları; Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları;Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları; Seda Çakar Mengü, Halkla İlişkiler;Mahmut Oktay “Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları” İstanbul, Der Yayınları
6Halkla ilişkiler yöntemleriAlaeddin Asna “Public Relations” İstanbul, Der Yayınları; Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları;Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları; Seda Çakar Mengü, Halkla İlişkiler;Mahmut Oktay “Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları” İstanbul, Der Yayınları
7Kurumsal kimlik, kurumsal imaj, kurumsal itibar ve etikMuharrem Tuna&Ayşen Akbaş Tuna, Kurumsal Kimlik Yönetimi, Detay Yayıncılık; Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları;Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları, Ali Saydam, Algılama Yönetimi, Remzi Kitabevi
8Öğrenci sunumu 
9Medya ilişkileriAlaeddin Asna “Public Relations” İstanbul, Der Yayınları, Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları, Ali Saydam, Algılama Yönetimi, Remzi Kitabevi, Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları
10Sponsorluk ve sosyal sorumluluk Özgen, Ebru (2006). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri, İstanbul:Mavi Ağaç Yayınları; Kotler, Philip (2007). Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İstanbul: Mediacat Yayınları; , Ayla&Aydemir Okay “Halkla İlişkiler” İstanbul, Der Yayınları; ; Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları
11Etkinlik yönetimi ve kurum içi iletişim Eylin Babacan, Aylin Göztaş, Etkinlik Yönetimi, Detay Yayıncılık, Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınları
12Öğrenci sunumu 
13Kriz iletişimiSalim Kadıbeşegil (2001). ?Kriz Geliyorum? Der. Mediacat Kitapları; Aylin Pira ve Çisil Sohodol (2004). Kriz Yönetimi, İletişim Yayıncılık; Ali Saydam, Algılama Yönetimi, Remzi Kitabevi
14Genel değerlendirme