YON6110 / İMAJ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dersle İlgili Genel Bilgilerin Verilmesi, İmaj Yönetimine İlişkin Temel Kavramların TanımlanmasıÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
2Kişisel İmaj Kavramının İncelenmesiÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
3Kişisel İmajın Yönetilmesinde Temel Alt Unsur: İzlenim YönetimiÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
4Kişisel Marka ve Profesyonel İmaj KavramlarıÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
5Kurum İmajına İlişkin Temel BilgilerÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
6İşletmelerin Kurum İmajı Oluşturma ve Geliştirme TeknikleriÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
7Kurum Kimliği ve Kurum KişiliğiÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
8Marka ve Kurum İmajı İlişkisiÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
9Çalışan Markası Yaratma ve YönetmeÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
10Kurum İmajı Yaratmada Sosyal Medya Araçlarının Kullanımı ve EtkileriÖzlem ÇAKIR (2013), Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, 13. Baskı, Yapı Kredi Yayınları.D. B. Bromley (1993), Reputation, Image and Impression Management, John Wiley.
11Ödev Sunumları 
12Ödev Sunumları 
13Ödev Sunumları 
14Genel Değerlendirme