YON6120 / İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
11 Bilimsel araştırmaların yönteminin özellikleri1 Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, (2012) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, SPSS Uygulamalı, Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, Sakarya Yayıncılık.
22 Bilimsel araştırmalarda teori, tanım, ölçüm 1 Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, (2012) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, SPSS Uygulamalı, Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, Sakarya Yayıncılık
33 Ölçümün Güvenilirliği2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
44 Ölçümün Geçerliliği 2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
55 Parametrik ve parametrik olmayan testlere giriş 2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
66 Fark Analizleri (t-testi)2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
77 Tek Değişkenli ve Çok Değişkenli Varyans Analizi2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
88 Korelasyon Analizi2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
99 Basit Regresyon Analizi2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
1010 Çoklu Regresyon Analizi2 Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics (Sixth edition). United States: Pearson Education. 3 Malhotra, N. K. (2010). Marketing Research: An Applied Orientation. Pearson.
1111 Aracılık Analizi4 Hayes, A. F. (2018). Introduction to mediation, moderation, and conditional process analysis: A regression-based perspective (2nd ed.). The Guilford Press.
1212 Düzenleyicilik Analizi4 Hayes, A. F. (2018). Introduction to mediation, moderation, and conditional process analysis: A regression-based perspective (2nd ed.). The Guilford Press.
1313 Nitel Araştırma Yöntemleri1 Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, (2012) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, SPSS Uygulamalı, Remzi Altunışık, Recai Coşkun, Serkan Bayraktaroğlu, Engin Yıldırım, Sakarya Yayıncılık.
1414 Araştırma projesi sunumu