Homepage
English
Contact
Shortcuts
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR UNIVERSITY
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
RSM6106 / Analytic Atalier Practices -2
Course Information
>
Course Code
Semester
Course Type
Course Level
Course Language
Course Title
Theoretical
Practical
Credit
ECTS
Course Coordinator
E Mail
Assistant Staff of the Course
E Mail
Course Objective
It is to enable students to think and perceive art, to express themselves, to develop imagination and to research and produce creative ideas by using artistic tools by considering art as a field of knowledge production and experience. The multidimensional thinking methods of today's art not only enable the development of individual and social sensitivity, but also contribute to the development of visual, sensory and physical abilities of the student as a field that produces meaning, and to show that different ways of expression are possible with practice.
Brief Content of the Course
The content of the course is to deal with issues such as the practice of seeing and making sense in art, self-portraits and persona, identity, art and power relations, cultural differences, gender, utopia, avant-garde, within the language and expression possibilities of art, and in a workshop where theory and practice are intertwined. to turn these topics into creative workshops. Students develop their ideas within the expression possibilities of artistic practices such as drawing, photography and video, model and archive work, mapping, objects, performative works, performance, application in public space, site-specific works.
Prerequisites